Polska Liga Heroes 3
Login : Hasło : Autologowanie
Czy weźniesz udział w turnieju FiXów?
TAK
NIE

Do końca sezonu pozostało :

-754 dni.

shado obchodzi dzisiaj 27 urodziny. Wszystkiego najlepszego !
tadas obchodzi dzisiaj 28 urodziny. Wszystkiego najlepszego !
jutro obchodzi dzisiaj 26 urodziny. Wszystkiego najlepszego !
skiper20 obchodzi dzisiaj 22 urodziny. Wszystkiego najlepszego !
marcinkola obchodzi dzisiaj 38 urodziny. Wszystkiego najlepszego !
Piotrek83 dołączył do nas 9 lat temu.
Gandalf dołączył do nas 8 lat temu.
maczete dołączył do nas 7 lat temu.
mariusz23 dołączył do nas 5 lat temu.
Prima dołączył do nas 5 lat temu.
sebax120222 dołączył do nas 4 lata temu.

Gdy feniks w danej rundzie nie będzie atakował gdyż naciśniemy klepsydrę(wait-czekanie), a następnie nasz feniks zostanie zabity ale powstanie z popiołów to czy w tej rundzie będzie się ruszał? A gdy na początku rundy nasz feniks zostanie zabity przez szybszą jednostkę to czy odrodzony z popiołów feniks będzie miał w tej rundzie ruch?

Dragonthan
: W obu przypadkach feniks traci ruch w danej rundzie.



Samouczek przygotował Lech

W Heroes 3 gramy na dwóch rodzajach map: Fixach i Radomkach

Dirt_roadFix to mapa przygotowana przez jej twórce. Jej układ jest zawsze taki sam. Wiele ciekawych fixów można znaleźć w dziale download. Szczególnymi fixami są bardzo popularne Arenki, na których nie rozwijamy miasta i nie explorujemy mapy a jedynie zbieramy puszkę z dużą ilością doświadczenia wybieramy dodatkowe bonusy i artefakty, następnie bierzemy odpowiednią dla swojego zamku potężną armię i walczymy z przeciwnikiem.

Radomki to mapki losowe, które komputer generuje tuż przed rozpoczęciem gry.
Template'y to szablony map losowych, które poprzez plik "rmg" w folderze „data” określają w jaki sposób mapa ma się wylosować. Dzięki temu mapa nie jest całkowicie losowa co powoduje większe zbalansowanie takich map. Uwaga: Zaleca sie restart w przypadku wygenerowania piaskowej drogi, gdyz to zazwyczaj oznacza, że mapa jest zbugowana. (Dirt Road)


BlockbusterBlockbuster
Czarne kwadraciki to przejścia:) na M są osłabione guardy, ciężko trafić utopie.
1 teren rodzimy, 2 i 3 teren losowy spośród: lawa, trawa, teren nekro (tereny bez kar w chodzeniu), 4 pustynia lub śnieg
strefy średnio bogate
3strefa zawsze kopalnia złota, zwykle ma jedną mocno bronioną lepszą puche lub utopie.
strefy 1-3 bardzo mało artów, raczej mało puszek pandory.
4strefa dużo reliktów, utopii i lepszych puch (wszystko w miarę mocno bronione), brak dróg i miast.
strefy 2 i 3 mają nekro bez fortu.
na M tylko jedna 'wspólna' strefa 4.

Jak widać (mam nadzieję) pierwsze strefy graczy zawsze są bezpośrednio połączone drogami - guard bardzo silny (np 30 mocny upg 7lv na start). Obaj gracze mają drogi z 1 do 2 i 3 strefy, odpowiednio słabo (max 25 3lv) i mocno (od grupa słaby 7lv po 75 4lv) bronione. z 3 strefy można się dostać do 4, guardy trochę mocniejsze od przejścia z 1 do 3. strefy 4 połączone słabszymi guardami niż 1-1. Nie ma bezpośrednich przejść stref 1-4, 2-3, 2-4.
Grając z reliktami (wskazane) gra zajmuje 4-6tyg.

Podsumowując: w miarę znany i grany od czasu do czasu na całym świecie, ale chyba nigdy 'na topie'. Często można przeczytać o nim "average block template". Dobry sprawdzian walk z silnymi guardami i w utopiach.


JebusJebus
M-XL wszystkie z podziemiami lub bez, 2-4graczy
twórca Bjorn190

Właściwie prościutka konstrukcja - gracze po 4 rogach mapy, każdy pcha się na środek na pustynię skąd może dostać się wszędzie. Z podziemiami (U) prawidłowo podziemia zastępują środek.
strefa 1 - duże bogactwo, 2 kopalnie złota, 2 poboczne losowe miasta, na XL nawet i 5utopii, średnio słabe guardy
wejście na środek od ~80 słaby 6lv po grupa mocny upg 7lv i tak:
Środek - mega bogactwo, nasrane reliktów, utopii i mega puch, w więzieniach hirki często 20lv, przy okazji 2miasta z fortem, trochę mocniejsze guardy


Pc2PC2
Random M
Cały teren oprócz środkowej strefy Gola ziemia
Drugi zamek w rodzimej strefie taki sam jak pierwszy
Trzeci zamek zawsze Forteca (tower)
Jako losowy zamek nigdy nie pojawi sie Nerkropolis
Środkowy zamek zawsze Nekropolis "necro z fortem"
Nie da się wygenerować M z podziemiami
Random L
W strefie bez zamku na Mce tutaj jest Necro bez fortu
 


Aktualnie na stronie przebywają : brak zalogowanych, oraz 7 niezalogowanych użytkowników.
Dzisiaj na stronie byli : oraz 336 niezalogowanych użytkowników.
Ostatnie typowania graczy
Łącznie w 0 zakładach postawione jest 0 sztuk złota !!
Wygrane zakłady - 0 (0 złota), przegrane zakłady - 0 (0 złota)
Ostatnie dostępne zakłady
Przejdz do zakładów!
Zobacz historię zakładów!
[2018-01-18 20:35:49] Grunthor : Link z unikalnymi zdjęciami jednostek h3 z mojej kolekcji dostępny tylko do końca lutego. Warto mieć jako pamiątka. http://michaelpeter.republika.pl/jednostki.rar

Wybierz styl :

World of Heroes - Polska Liga Heroes of Might and Magic 3.

Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic. Liga Heroes 3 Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum Liga Heroes 5 Akademia Wojny - portal Heroes of Might and Magic 3 Kroniki Heroes - Wortal Informacyjny Serce Ashan
Aw Logojb Centrum_h3 Tajemnice